Nilbet Kizlar, 3 aylik bebegim var dogumdan sonra saclarim cok dokulmeye basladi avuc avuc geliyo hala kan ve multivitamib kullaniyorum ama szde de bu durum varmi neler yapiyorsunuz
ElfYavuz Nilbet açıkçası bende ne yapsam diye düşünüyorum çünkü banyoda avuç avuç dökülüyor tararken de öyle kestirmek çözüm olmadı malesef
teachersrn Nilbet benim de çok döküldü 3 4 aylıkken başladı 9 aylık şimdi bir ay kadar önce durdu ve yerine yenileri geliyor hızla canınızı sıkmayın tekrar çıkıcak hepsi ☺️
Seyda2309 @Nilbet Benimde aynı avuç avuç kel kalcam artık diye korkuyorum ama doğumdan sonra ilk 1 sene normalmiş hamileyken dökülmeyen saçlar dökülüyormuş .
Merve059 Kızlar aynı sorun bende de vardı 2 aylık ken falan başlamıştı koparak dökülüyordu çok üzüldüm eşim yapma böyle bak senin bir bebeğin var diye hep bana teselli vermişti saçlarımı boyatmak içim Kuoförüme gitmiştim oradaki bayan bana aynılarını bende yaşadın ve bütün saçlarını kaybettim o yüzden saçlarını dışardan beslememiz gerekiyor ve kesmemiz gerekiyor yoksa sende bütün saçlarını kaybedebilirsin deyince bende korktum hemen keratin özel şampuanlar kullanmaya başladım ve tabiki baya bir kestirdim çok uzundu. Şuan dökülmelerim nomale düştü ve daha canlı çeksemde acı duymuyorum o yüzden saçlarınızı dışarıdan mutlular beslemeniz gerekiyor arkadaşlar
Gmz123 Merve059 Hangi şampuanı kullandınız bende de ayni sorun var bir haftadır başladı ve çok kötu bi şekilde devam ediyo şimdiden önlemek istiyorum
Merve059 Nilbet neredeyse hiç dökülmüyor diyebilirim sürekli aynı şampuanı kullanırsam iki üç tel dökülüyor o kadar
Merve059 Bsrmrt merhaba seward mediter men diye bir şampuan seti kullandım kuofötüm tavsiye etmişti bu şampuanı kullananda bir doktor
Merve059 Gmz123 seward mediter men erkek olanından ama Kuoförüm Ciddetle tavsiye etti komple serisini kullanmıştım serumlarını şampuanın birde duşa girmeden önce spreyi vardı
Merve059 Gmz123 maliyet açısından karşı biraz yüksek ama mentollü biraz saçlarınıızın diplerini hafif yakıyor ama bir fresh lik geliyor saçlarınıza ben çok memnun kaldım umarım sizinde işinize yarar
Gmz123 Merve059 bende netten ona bakıyodum şimdi evet biraz pahalı 😀 ama ins ise yarar çok teşekkür ederim 😊
Gmz123 [bilinmeyen] canim yaa tavsiyen icin çok teskkur ederim kullanmadığım ürün kalmadı ya iki haftada bu kadar dökülme olamaz burda okuyup sasiriyodum benim hiç yoktu dökülmelerim şimdi sac kalmadı resmen çok kötüym
AysegulBeyza Gmz123 şuan nasılsınız acaba ne kadar sürede geçti aynı şeyler yaşıyorum ve çokk canım sıkılıyo