Minakanne merhaba ben dün yaptırdım asıyı tarttığında 12.200 dedı 78 cm de boyu dedı. Kaç kılo olması lazım bılmıyorum ama dr bana yaşına girince dogum kilosunun 3 katına ulasması lazım demıstı.Kızım ulasmış iri bı bebek tı dogdugundada hemsıre bırsey demedi. Dr ilaç yazarken vitamin ve kan damları kes dedı ama ben kendı dr una goturcem kan sayımı için bıde benım bıldıgım d vitamini 2 yasa kadar veriliyor onları da sorcam dr a.