2lokummannesiii çok güzel yapmışsınız, peşinizden geliyoruz bizde, zaten anaokulu öğretmeniyim diye bir sürü kitap almıştım ileride cocugum olursa diye siniftada kullanmak için, (malesef ki 1.500 TL kirsatsiye parası isterler ama sınıflarda okumak için 1 tane kitap olmaz,öyle okullarda çalıştım, 😔 ) 52 günlüğunden beri okuyorum okadar pür dikkat dinliyor ki, şimdi sesli kitaplar (Efe serisi) inanılmaz seviyor ağladığı zaman onu veriyorum eline sakinlesiyor,kesinlikle ben şimdiden faydasını gördüm,lütfen herkes okusun 1 tane kitabınız varsa bile okuyun hergün,tabi rol model de olun,böyle post acanlari görünce nasıl sarılmak istiyorum bı bilseniz🥰