Kızlar merhaba. Dün akşam yemeğinde biber vardı ve sanırım içlerinden bir iki tanesi acıymış. Normalde yemem çekinirim. Ama kayinvalidem seviyor acıyı illa koyuyor. Bende ister istemez yedim. Ama sabah bir kalktım kızımın altını açtım kıpkırmızı olmuş. Bir kez daha başıma gelmişti. Hiç pişik yokken sabahına kıpkırmızı. O zaman aklıma gelmemişti acı. Ama şimdi direkt o geldi aklıma. Bazıları geçmez diyor bazıları geçer diyor. Bunun gibi birşey yaşayan oldu mu?