3 ay 2 günlük oğlum mamayla besleniyor, 2 saatte bir 4 ölçek içen çocuktu bu, 1 haftadır mamayı ağzına sıkarak yediriyorum resmen onu da tükürüyor. 2 aydır hipp combiotic kullanıyoruz, maması değişmedi ama belki mamadan sıkılmıştır diye farklı markalar denedim onları ağzına bile sürmedi. hippi bir nebze yalanıyor en azından, burada 3 aylık bebiktoları olan herkes içmiyor diye yakınıyor napıcaz biz 🥺