Arkadaslar merhaba
Ben 7 aylık hamile iken beynimde pıhtı oluştu yuruyemedim ve kolumu kullanamadim elhamdülillah simdi geçti ama beynimdeki pıhtı hala devam ediyor Doktor hamilelikten dolayı olmus dedi acaba benim gibi olan varmi ne yaptiniz geçtimi hastaliginiz.