kivirciginannesi 25 aylık olduk tek uyku 1 yasından beri,91 cm boy 16 kiloyuz,hâlâ konuşma yok,sinirliyiz 😐havalar soğudu yürüyüşe de çıkamıyoruz artık ,lego aldım bol bol ama sevmiyor büyük olanları çok sevmişti küçükler ilgisini çekmiyor,ısırma huyumuz var ,genelde peşimden ayrılmaz çamaşır fslan asarken onada verdirmeye çalışıyorum,makina boşaltırken oyalanıyor yanımda ,kısıtlı tv bakıyoruz ,möllers balık yağı ve keçiboynuzu özü kullanıyoruz