İkizlerimi 35.haftada kucağıma aldım 15 mayısta. Tahmini doğum tarihi 15 haziran görünüyordu ve atak haftası hesaplamada sanki bebekler o zamana kadar hayatta yokmuş gibi görünüyor. Ama varlardı, büyüyorlardı ve atak yaşamaya başlamışlardı. Bu 40.hafta olayı bir tek bana mı saçma geliyor? Gerçekten ne zaman atak dönemindeler bilemiyorum 🤔