Selam hanımlar, hem anne sütü hem mama veriyorum bebeğime. Ama neredeyse 1 aydır mama yemiyor. Ağlıyor sürekli. İstemiyor. Mama verirken sinirleniyor. Sütümle de doymuyor. Sürekli memede kalmak istiyor. Bir yerden sonra da istediği gibi süt gelmeyince sinirleniyor.. Ne yapacağımı şaşırdım. Bir ara kilo alımı vardı. Çünkü zorla da olsa yediriyordum. Şimdi ben de yoruldum onu da daha fazla yıpratmak istemiyorum. Ama çişi çok azaldı kaka da yapmıyor.. Reflüden olabileceğini düşündü doktorumuz. Çünkü hırıltısı vardı ağzını büzüştürüyordu yutkunup. Şuruba başladık ama değişen hiçbir şey yok.. Kilo alımı da durdu ne yapacağımı bilmiyorum ben 😔 Sütümü artırdım biraz damlalarla vs ama yine de yetmiyor. Var mı bunu yaşayıp çözümünü bulan?