CanimVera benim bebeğim de öyleydi, uyusa da uyumasa da durup durup gerinirdi, annemler gerindikçe büyüyor diyorlardı ne kadar doğru bilmiyorum😁 hep de homurdanırdı sanki boğazında bir şey var gibi, 1 aylık kontrolünde doktora sorduğumda yenidoğanlarda normal bir hareket demişti, şimdi 3 aylık kızım, homurdanmalar yok, uykudan uyanınca gerinmeler var tıpkı büyük insan gibi. İçiniz rahat olsun, sıkıntılı bir durum olduğunu sanmıyorum