Merhaba arkadaşlar 22 günlük kız bebeğim ilk 2 hafta normaldi acıkması ağlaması falan. Şu 1 haftadır çok fena gaz sıkıntısı var yememe içmeme elimden geldiğinde okadar çok dikkat ediyorum ki. Sap splex damlayla başladım ilk hafta ama gaz ağtısı şiddetlendi doktorumuz relactaz damlayıda önerdi şuan dönüşümlü olarak ikisini de kullanıyorum. Ama krizlerimiz gecede gündüzde devam ediyor. Sizlerin de önerebiliceği birşey Varmı acaba. Resmen ağlama krizine giriyor bende öyle elimden ne geliyorsa yapıyorum ona rağmen böyle. Şimdiden yardımcı olan herkese teşekkür ederim 🙏🏻