Merhaba 4 ay 13 günlüğe kadar hep anne sütü verdim .
başlarda sezeryan olduğum için hep sagip veriyordum sonra hep emzirdim bı yere çıkarken sadece sagip verdim derken birden sütüm azalmaya başladı gram gelmemeye v.s
çocuk artık açlıktan uyamiyorfu çok zor bı zaman geçirdim derken doktorla konuştum mama verme taraftarı değildim fakat doktorunda dediği mantıklı bu çocuğa 4. Ayda püre vererek nereye kadar besleyebilirsin mama önerdi.
bu yüzden geceleri meme verip emziriyorum gündüzleri mama alıyor biberondan… Son bı kaç gündür gündüzleri memeye tutunca kafasını çeviriyor gece yine emdi bunu nasıl çözebiliriz yada böyle devam etsem 6. Aya kadar sonra ek gıdaya geçince yine arada mama yada kendi sütümü sağsam olurmu kafamda bir dolu soru bana tecrübelerinizi yazarmisiniz ileride pişman olur muyum emzirmeyerek şuan psikolojik olarak o kadar rahatladım ki…buda ayrı konu.
emzirip sütüm gelmeyince çocuk kötü hissedince daha fenaydim çocuğa verimli değildim kendimede…yorumlarınızı bekliyorum….sizler nasıl yol izlediniz benim gibi ikilemler de kaldınız mı ?