Kızlar 3 aydır diyetteyim ama yerimde sayiyorum 300 veriyosam 500 aliyorum yaptığım ekstra birşey olmadığı halde ekmek makarna hamur işi tatlı paketli gıda yok her gün 2.5 litre su içerim fit çay içiyorum spor yapıyorum ama elde var sıfır.bunca uğrasa rağmen gitmeyince bir sıkıntı olduğunu düşünmeye başladım kan tahlili yaptırmak istiyorum hangi bölüme gitmeliyim