Kızlar kızım 2 ay 20 günlük 2 hafta önce aşı olmustu ozamn 5 kiloydu sorum şu simdşye kadar mama ve meme reddi var sizce gelişimi nasıl kafamda hep bu soru açmı günde bir veya iki kez kaka yapar iki kezde ıslak bez değiştiriyorum beni bilgilendirin lütfen biberon almıyor mamayı ağzona sıkarak veriyorum oda günde iki kez 60 şar cc