Yeniann3 Herkese merhaba. Oğlumun altını değiştim şimdi kakasının üstünde saç vardı. Daha öncede böyle görmüştüm benden düştüğünü düşünmüştüm. Acaba yutmuş olabilir mi?
hilaliii Yeniann3 bizimkinde de çıkıyordu sürekli saçlarıma dün kıydım omzumda kestirdim bu yüzden 😥😥😂
Yeniann3 EJDERYAA benim aşırı dökülüyor saçlarım onunda dökülüyor. Zaten hergün ellerinden topladığım saçlar bi yumak olur herhalde. Ne olcak böyle birşey olur mu acaba ya
EJDERYAA Yeniann3 doktora söylemiştim ben sorun olmaz çıkar demişti ama siz genede dikkat edin kaç aylık
Yeniann3 hilaliii ben baya baya kısalttım yine dökülüyor birşey değişmiyor ki. Sadece önceden dökülen saçlar uzundu şimdi kısa 🤷♀️
YldrmBytkn Benım de oğlumda çıkıyordu ya kendi saçları da uzundu ve dokuluyordu mecburen kestim saçlarını. Bende sürekli topluyorum uzun saçım eline falan gelse yutamaz o kadar uzunu diye düşünüyorum kesmedim o yüzden kendi saçımı 🙄