Bulutbey yavrusununannesii oğlumda dilini çok çiğnerdi. Ve hiç sorunsuz pütürlü gıda tüketebildi. 10 aylık dişi yok ama bir çiğniyor ki yediklerini 😂
mirayilknurtolga yavrusununannesii 6 ay 5 günlük kızım var benimde. Çenesi ve dudağının arasında ki çukur hep yara alt dudağını emmekten. Diline hiç dikkat etmedim ama kesin onuda yapıyordur. Çünkü fena damaklar kaşanıyor. Dişlerdendir bence🤭
ikibebebiranne_ Benim eşim yapardı dil çiğnemeyi hâlâ da yapar ve çok gıcık olurdum nedense. Şimdi oğlum doğdu aynısını oda yapıyor babasına çekmiş yavrum evet dudak emmeyi de yapıyor sanki ruj sürmüş te onu yayiyomus gibi çok tatlı oluyor yavrum 🥰
Boniboncuk Benim kızımda 4 aylık aynılarını yapıyor dudak emiyor dilini çiğniyor ama neden yaptığını bende bilmiyorum 🤷🏼♀️