Edakk
bence mamayı bırakın çocuğunuza bu kötülüğü yapmayın. Emmesi gereken yerde mama içirmeyin. Ne güzel sütünüz var bırakın emsin.. Annelik zaten uykusuz kalmaktır..
bebeğim 6 buçuk aylık gece kaç kere kalktığımı sayamıyorum bile o kadar çok kalkıyor.. ama hiçbir zaman mama vereyim de uyusun mantığına girmedim.. Mama tabiki uyutur bebeğinizi..
sindirimi zor,içeriğindeki şekerden dolayı bebeğinize ağırlık yapacaktır şekeri yükselecek ve haliyle uyuyacak bebeğiniz..