Berinimmmmm Anneler merhaba kızım iki ay on üç günlük bir haftadır ememiyordu iştahsızdı hep kucağımda kalmak uyumak istiyordu aşıdan sandım ama dün duştan sonra çıktı tırnaklarının yanlarında irin intihap gibi seyler var batmaymış internetten baktım ellerinde sadece ayaklarında yok ne yapabilirim çok ağlıyor acı çekiyor lütfen akıl verin 🙏🙏🙏🙏😣😣😣
[silindi] Berinimmmmm cok gecmis olsun, hic bilmiyorum doktora sormaniz lazim sanirim belki krem vs bisey vardir. Post ustte kalsin
Obsesifk Berinimmmmm acil doktora gidin siz birşey yaparsanız daha kötü enfekte olur. Beklemeden götürün.
Annnisshhh Berinimmmmm tırnaklarını kestiniz mm i daha önce eğer kestiyseniz muhtemelen derin yada yanlış kestiniz hemen doktora götürün geç kalırsanız maazallah çocuğun tırnaklarını çekerler
Berinimmmmm [bilinmeyen] bir haftadır kızarıklık vardı üşüyor dedi herkes dün duştan sonra çıktı birden sürekli ellerini okşuyorum seviyorum farkederdim şimdi götürüyorum doktora inşallah acı çekmez daha fazla
Acemi_ogretmen_annee Kesme şeklinden de bu durum oluşabiliyor o sebeple kendi tırnaklarımıda hep düz keserdim bebeğimin tırnaklarınıda düz kesiyorum ve hergün el - ayak tırnaklarını kontrol ediyorum zaten gün boyu çorapsızız 😁
Berinimmmmm Acemi_ogretmen_annee evet en son eşim baya dipten kesmişti artık biraz uzatıcaz siz neden çorap giydirmiyorsunuz bebeğiniz gaz sorunu yaşamaz mı 😮
Berinimmmmm [bilinmeyen] çok teşekkür ederiz bacoderm diye krem aldık bir de doktor tırnaklarını kesmeyin uzasın biraz dedi
Berinimmmmm Annnisshhh evet yanlış kesmiş eşim baya dipten kesmiş gittik doktora krem verdi ve biraz uzatın dedi inşallah düzelir o kadar kötü olmaz inşallah