Arkadaşlar eşime bulaştı iş yerinde, şuan evde bir odada karantinada, ben ve 1 yaşındaki kızımda bir belirti yok şuan, bugün pozitif çıkalı 3. Günü umarım bize bulaşmamıştır. Lütfen bana ne yiyelim ne içelim ne iyi gelir meye dikkat edelim önerilerinizi söyler misiniz, şimdiden hepinize teşekkür ederim 🙏 genel olarak bütün temizlik kurallarına uyuyoruz ama ne yemeli ne içmeli ne iyi gelir kuzucuguumun bugün ateşi çıktı calpol verdim indi başka da bir şeyi yok, bende de birşey yok şuan