Zeyyy Defnelina dişi cıktı mı benim kizim disinin çıkmasına yakın sürekli damakları ile ısırırdı şimdi dışı cıktı doğunca dişi ile ısırıyo çok acitiyo cadı 😄 hayır deyip memeyi cekiyorum elimle kapatıyorum tekrar yapmiyo ama çoğu emmede yapiyo güler yüzle karşılardan oyuna cevirirmis benim ki oynuyo bazen 😖
zehranurcinar Defnelina Benim oğlum da 4,5 aylık oda çok fena ısırıyo ama büyük ihtimalle dişleri kaşınıyor diye düşünüyorum
asaf-ask Defnelina emerken ısırmıyor da, doyuyor, uyuyor ve meme ağzından haliyle kayıyor, o da ağzından kaçmasın diye damaklarıyla ısırıyor 😪 ben onu artık doydu sinyali olarak algılıyorum 🤦🏼♀️
Gurbettebianne Defnelina diş çıksın ozaman nasıl ısırıyorlar bak gör canım , damakla ısırmak onun yanında Nur nimet 💕. Ama işte mecbur ısıra ısıra kanaya kanaya yara oldu ama işte mecburuz. Sana minik tavsiye ; ısırınca gülme daha fena ısırıyor☺️
Defnelina Zeyyy daha 2,5 aylık diş değil sanırım mama verdiğim için memeyi biberon gibi sanıp ısırmaya çalışıyo