Merhabalar. Oğlum 3 ay 9 günlük genelde kakasını gürültülü yapıyor ama kilo alımı iyi , huysuzluğu yok. Mukusta yok. Yapışık gibi oluyor bazen kakası da mukus yok. 🤷🏻♀️ O yüzden endişelenmedim hiç. Az önce köpüklü kaka yaptı. Doktora sordum cevap bekliyorum. Yaşayan var mı ? Besin alerjisi mi yoksa ? Bu arada sadece anne sütü alıyor.