Arkadaşlar 14 aylık bebeğim için 6 numara sleepy bez kullanıyorum ama şu sıralar geceleri sürekli sızdırıyor 2 kez kıyafetlerimizi değiştiriyoruz.
Sizlerde de oluyor mu, aslında sleepyden memnunum bezi değiştirmek istemiyorum ama yeni çıkan gece bezine mi geçsem diye kararsızım, kullananlar var mı acaba memnun musunuz sızdırma yapıyor mu