İyi günler, bu illet üç gündür hayatımı mahvetmiş durumda kolumu kaldıramıyorum tüm vücudum ağrıyor. Yaşayan var mı ne kadar sürede geçiyor, ya da geçiyor mu? Doktora gidince öğrendim böyle bir hastalığın olduğunu, antibiyotik kullanıyorum 2. günüm ama bu bezeler git gide çoğalıyor 🤷🏻♀️ Fikri olan benimle paylaşırsa çok sevinirimmm🥰