Rmysucu Merhaba kızlar Doğumdan 7ay sonra adet oldum ama 20.gün şuan yoğun değil günde bir iki damla ama 20gündür devam ediyor olması normal mi bir sıkıntı var mıdır doktora gitsem mi
Yedaarven Rmysucu Bence bi doktora görünün. İlk sene düzensizlik normal diyorlar ama yinede bir bilene sormak lazım 🤷🏻♀️