papatyasevdalisiii Merhabalar doğumdan sonra adet düzensizliği yaşayan var mı oğlum doğalı 2.28 gün oldu hala adet olmadım dün test yaptım negatif çıktı bilgisi olan var mı yada benim gibi olan?
Mrcemn papatyasevdalisiii bende doğum yapalı 6 ay oldu 6. Ayında adet oldum 18 aya kadar normal diyor doktorlar
Mrcemn papatyasevdalisiii zaten adet olmadığınız için hamile kalma olasılığınız düşük ama dikkat edin siz yinede süt korur algısı çok var bu şekilde hamile kalanda çok