Banumete bende hiçbir yan etki yapmamıştı, kişiden kişiye değişiyor sanırım. Geçen hafta rutin muayene için gittiğim kadın doğumcuya aylık iğneleri sordum ben de. Bana önermediğini söyledi. Çok fazla bir hormon yüklüyor o iğneler, fazla kanama ya da az kanama gibi yan etkileri olabiliyor dedi. Hamile kalmak istesen bile en az 8-9 ay o iğnelerin etkisi geçmez falan dedi. Mesela spiralde hamile kalmak istersen çıkardığın anda etkisi geçer dedi. Kendisi, hiçbir yan etkisi olmadığı için önerdiği yöntemin prezervatif olduğunu da söyledi.