meltemgkhm ben de kullanıyorum. Çoğu kişi şikayet etmiş ama ben kendi özel doktorumuza sordum, kullanabilirsin değerlendirmesini kontrolde yaparız demişti. 6 ay 5 günlüğüz. Bir sıkıntı yaşamadık. Sadece kakamızın rengi değişti o kadar. Kullanmaya devam edebilirsin dedi doktorumuz da.