dogdugundan beri sadece emzirdim emzik tutmadı biberon da tutmuyor her ucu denedim sağıp bir yere gidemiyorum bir işimi halledemiyorum iki gündür kaşıkla gaz ilacı vereyim denedim burnundan agzından kustu midesi bulanmış gibi yapıyor ilaçtan mı dedim kendi sütümü sıktım verdim gene aynısını yapıyor ne kaşık ne emzik ne biberon memeye yapısık yasıyoruz hiç bir iş yapamıyorum ne yapacagım