1prens1prensesannesii hızlı bir sekilde gecilirde doktorun dediği kadar hızlı değil. Normalde bir cay kasıgı yada tarlı kasıgı filan derler oda cok az. Alerjisi yüksek besinlerde uygula muhakkak ilk bi kac günde anlasılır. Yogurt 3 gün boyunca verdin sıkıntı yoksa yogurdun yanına sebzeyi ver tek tek dene sen doktorun dediği kadar hızlı gitme. Patates bulgur havuç denesin ki yanına kabagı denettikten sonra doyurucu bir kabak yemeği yapabil😃 tabi bunları ayrı ayrı denet. Hemen meyve ile baslama sonra sebzeyi reddediyor. Süzgecten gecir sonra catalla ez öle öle devam et. Blender bebek yapma. Kilosu yerinde bnce. Sen ek gıda döneminde onu saglıklı beslenen bir cocuk yaptın mı tamaödır. Unla mama meyvele pütürsüz beslersen kilo alır ama saglıklı olmaz. Saglıklı dengeli besle toplar. Toplsmazsada zayıf olsun nolcak ben cok zayıftım dogumdan sonra topladım😃😃 oğlum obez olcak diye korkuyorum çok iştahlı hep dikkatli ölçülü besliyorum öyleside zor. Ek gıdaya gectiğimizde çeyrek cay kasıgı ver max demişti. Bizimki çığlık cığlıga morardı hepsini istedi😃😃 doktorda ver bişey olmaz dedi😃😃 bazen veriyon o yüzden alerji riski en düşük olanlarla basla belki seninkide istahlıdır. Meyveylede en son tanışsın tatlı varken kabagı sevmiyorlar.