Defneligunlerrr Kızlar bimden geçen hafta baskül almıştım ama, kiloyu hep 100 küsürlerde ölçüyor anlam veremedim. Arka kısmında siyah bi düğmesi var kg kısmına getirdim onu ama hala yanlış. Anlayan var mı acaba?
Dgndrmz Defneligunlerrr malesef canm üstte kalsın. Arada bzımkıde öne gıdınce farklı ölçüyo az arkaya geldımmı farklı olcuyo sınır oluyorm sert zemnde ölçüyosunuz dımı
ilknurgoksu Defneligunlerrr A101’den almıştım ertesi gün iade ettim farklı farklı ölçümler yaptı muhtemelen sorun olabilir iade oluyorsa hâla iade edin🦋
Sarikuzumalp ilknurgoksu aaa cuma almıştım bugün 4 gün oldu iade olur mu hala sizce? Kutusu fişi duruyor
Sarikuzumalp ilknurgoksu bende a101 den almıştım cuma günü gördüm tesadüf aynı şekilde anlattığınız gibi. Acaba iade ederlermi ki
Defneligunlerrr ilknurgoksu en iyisi iade etmek sanırım ama geçen hafta salı almıştım yani tam 1 hafta oldu ederler mi bilemedim çocukla gidemedim