Mom14 kuzum hangi şehirdesin bilmiyorum. Benim bununla ilgili garip bir anım var. Oğlum küçükken kedimiz vardı onu çok kıskandığından strese girmiş( yani bize söylenen buydu) başının arka kısmında olmuştu denemediğimiz gitmediğimiz yer kalmadı, hiçbirşey fayda etmedi. Sonra ben oğlumu parka götürmüştüm öyle oynarken bi dede ile nine yanıma yaklaştılar. Kızım oğlunu gördüm galiba saçkıran olmuş sana şimdi bir adres vereceğim oraya git bi ilaç yapıyor onu sür geçecek dedi. Artık son çare gittik, yaptırdık,onu sürdük.GEÇTİ. Yerine mis gibi saçlarda geldi.Seneler geçti üzerinden kimin böyle bir sıkıntısı vardıysa söyledim. Şimdi burayı okuyup yazmazsan kendimi kötü hissederim.