Merhabalar 20 günlük bebeğim bazen fışkırtarak kusuyor ve ben çok endişeleniyorum. Dr normal olduğunu doymayı bilemediğin sürekli emdiğini sonucundada kustuğunu söyledi . Reflümğz var gibi emerkem huzursux meme ile kavgalı çok yutkunuyor vs. Aynı durumları yaşayan var nı?