Bebeğim bugun tam 2 ay 1 günlük geçen hafta 8 gün kaka yapmayınca doktora götürdüm kilosuna bi baktılar 16 günde 150 gram almış 3215 gram doğmuştu 41. Gün kontrolunde 4355 gramdı 57. Gün doktor kontrolunde 4500 çıktı doktor kilo alımı uavaşlamış mama ya başlayalım biraz dedi ama kızım hiçbişekilde mama içmiyor biberonu ağzına sokunca öğk yapıyor ağlıyor benide azcık emip bırakıyor tek göğsümü emiyor yetiyormu yetmiyormu bilmiyorum sütüm var ama besin değerimi düşük anlamadım çok az kilo almış aşırı kilo almasını beklemiyorum elbette ama kilo siniri 500 gram normalde ama bu çok az ne yapıcam da mamaya alıştırıcam bilmiyorum bana bi yol gösterin tek başıma bakıyorum bebeğime annemler sütün yetiyodur diyip geçiştiriyolar yetse 150 grammı kilo alır anlamıyorum çok üzülüyprum çok