Karyakrcr Ben de aynı dertten muzdaribim:( Sütüm az geliyodu ama son günlerde daha da azaldı ve tamamen gidecek diye korkuyorum. Korkup stres yaparım süt aniden kesilir diye daha da çok korkuyorum. Böyle manyak bi ruh halindeyim.
Solgarın anne sütü artırıcı vitamini varmış ondan denicem. Havuç süt kanallarını genişletiyormuş dolayısıyla süt yapımında çok etkiliymiş. Pekmezli su, boza da süt yapımına yardımcıymış.
Az da olsa sütümüz bizimle kalsın inşallah..