Dorika önce kan degerlerinize baktırmanizi tavsiye ederim . Bu tip multivitaminlerde her mineral ve vitaminden minimal düzeyde bulunuyor. Eğer vitamin eksikliği demir eksikligi yoksa devam edin . Ben gebelikte regenesis Max kullandim. Doğumdan sonra 3 ay devam ettim. Eğer herhangi bir eksiklik varsa tedavi amaçlı kullanırsınız . Çünkü emziren annelerin çoğunda B12 ve demir eksikliği çok görülüyor. D vitamini herkeste düşük zaten ….