Sblaksy Merhaba herkese sağlık ocağı her zaman aşılarımızı geç yapıyor şimdide 1 yaş aşılarından bir tane si ülke genelinde yok diyor sizede böyle diyen sağlıkocağı oldumu cevaplar için teşekkürler
Sevinc543yakut Sblaksy allah allah çok tuaf bebeğim 8 aylik bu zamana kadar olan aşilar yapıldı sıkıntı olmadı
Rzlgln Sblaksy evet ben de yaptıracağım ama su çiçeği yok onu olmayacak artık ne zaman gelirse o zaman olacak mış
Nurcantk Sblaksy merhaba, bende bu sabah yaptırdım 1 yaş aşılarını kızımın, evet su çiçeği aşısında sıkıntı varmış, sağlık bakanlığı aşı olmadığı için gönderemiyormuş. Allahtan ebemiz ayırmış kızımın aşısını, hepsini oldu tastamam.
Sblaksy Sevinc543yakut bizim sağlık ocağı bir garip hep geç yaptı aşıları her sağlıkocağı önceden aşı kağıdına tarih yazıyormuş bizde yok şimdide böyle diyolar 1 tanesi yokmuş aşılardan