Nisycl Bende Prima Premium Çare kullanıyorum canım. Sadece bir kere sızma oldu kizimda oda altını uzun süre degistirememistim disardaydik diye. Zaten lastikleri çok esnek daha önce Molfix , Minies , Sleepy kullandık ama onlardan memnun kalmadım. Primadan memnunum şuan. Ben bezi bağlandıktan sonra lastikleri göbeğinin hizasına doğru çekip biraz sıkarak bezliyorum. Iz yapmıyor lastikleri esnek olduğu için bacaklarını her bez iz yapıyordu burda bı bayan makasla kesikler attığını söylemişti. Onu uyguladim şuan bir sıkıntı yaşamıyorum 🤷 Bu arada bir ara o şekilde problem bende yaşamıştım bez numarasını büyüttüm hem kızım rahat etti hemde sızma olmamıştı deneyin isterseniz 🤗