Berilsmom yoo öyle düşünmeyin, benim babam da geçenlerde yoğun baş dönmesi yaşadığı için tomografiden sonra ilaçlı mr da istedi doktor. Korkulacak bir durum olduğundan değil, tedbir amaçlıdır bu. Çünkü ilaçlı mr la en iyi görüntü elde ediliyor, dolayısıyla en iyi teşhis konuyor. Geçmiş olsun, inşallah bir şey çıkmaz😘