Merhaba arkadaşlar kardeşimin (20 yaşında ve erkek) saç diplerinde 7 aydır egzama başladı. Şimdiye kadar 3 ayrı doktora gitti bir gelişme olmadı. Beslenmesine, bakımına fazlasıyla dikkat ediyor. Stres kaynaklı olduğunu söylemekte doktorlar ancak geçmedikçe bu durumu daha da kafasına takıyor. Sizden ricam Ankara’da egzama konusunda özellikle tavsiye edebileceğiniz dermatoloji uzmanı var mıdır?