DemetCamci Bu sıçrama dediğimiz şey normal yetişkin insanların da uykuya geçerken olan şeydir çocuklarda daha yeni yeni öğrendikleri için bu sıçrama da uyana biliyorlar ben sırf bu yüzden bebeğim altı aylık olana kadar kundak yaptım altıncı ayından sonra sıçramalar biraz da olsun azalıyor