Sselma Geceden sabaha belki üç dört kez şapka değiştiriyorum, gece şapkası hep ıslak, çarşafın başının altına denk gelen yeri hep ıslak . Emzirirken de başı hep terliyor.Bebeğimin henüz kırkı çıkmadı, bu durum normal mi? Ne yapmalıyım?
Busesrmz Sselma Ayy benim oğlumda öyleydi hepp çok korkuyodum ıpıslak oluyodu çarşaf olsun sırtı olsun elleri ayaklarıda çok terler hala da bazen öyle terliyor 3 aylık şuan