Limonlukek Merhaba kızlar benm bebeğim prematüre bir bebek 9 hafta erken doğdu 4. Ay asımızda ateşimiz 38 bucuğa kadar yükseldi az önce 6. Ay aşımızı olduk bundada çok ateş çıkarmı ateşi çıkmadan ateş düşürücüsünü vereyimmi siz neler yaptınız anlatırmısınız☺️
Weib Limonlukek bizde az önce geldik aşıdan daha öncekilerde ateş yapmadı bizim yinede sorduk ebeye ateş çıkarsa calpol verebilirsin dedi çıkmadan vermeyin vücut bağışıklık kazanıcak dedi bize bakalım takipte olucaz bugün
Canancann Limonlukek benim oğlumda ateş yapmadı çok şükür. Her ihtimale karşı ince giydirin siz ama bana sorarsanız ateşi olmadan ilaç vermeyin bebeğe. Belki de hiç olmaz çünkü boşu boşuna vermiş olursunuz ama takipte kalın
Sarikuzumalp Limonlukek ateşi çıkmadan ateş düşürücü vermeyin çok yanlış. Eğer ateşi yükseliyorsa ilk olarak üzerini inceltin. 6.ay aşısından sonra duş aldırmıyormuydu hatırlamıyorum ama eğer alınıyorsa ılık bir duş aldırın. Vücut ateşle savunmayı öğrenmeli. Yoksa sürekli düşmek için ateş düşürücü vermeniz gerekir her seferinde. Eğer ki 38.5 olursa doğal yollarla geçmiyorsa o zaman verilmeli ateş düşürücü ☺️
bitterdelisi24 Limonlukek agızdan verılen canlı ası oldugu ıcın o ates yapablır.. ama yapmayadabilir.. o yuzden huysuzluk yapmadan bosuna surup verme
Elaergun Kizlar peki 5. Ayda yapilmaya başlanan (oze parali asi) menenjit asisini oldu mu bebekleriniz. Ben kaçırdım bilmiyordum önümüzdeki aylarda yapiliyor mu ilk doz bilginiz var mi?
Limonlukek Elaergun gittiğimde onuda sordum o aşı için geç kalma diye bişey yokmuş 1 yaşına kadar iki doz 6. Ay 12. Ay , 7. Ay 12. Ay 8. Ay 12. Ay gibi 2 şer doz 1 yasından sonra yapılacaksa tek dozmus istediğinçz ayda yaptırabilirmişiz