aysedilara Merhaba kızlar, 10 aylık oğlum var kışlık mont olarak hangisini tavsiye edersiniz? Hangi beden de olmalı.Önerilerinizi bekliyorum.. Teşekkür ederim..
Mirac_21032019 aysedilara normal mont cnm.Astronot montta cocuk rahat edemiyo ve senin kucaginda tasimanda zor oluyo
uykucukoala aysedilara ben geçen baharda indirimden faydalanıp kotondan 50 liraya kısa mont aldım ama acaba astronot mu alsam diye düşünüyordum benim kızım da 1 yaşına girecek 🙄
nikimikedi7 aysedilara astronot mont görünüşte sıcak tutsa da hiç kullanışlı değil.her ortamda soy giydir çok zor oluyor.biz hiç kullanamamıştık.kısa mont çok daha rahat oluyor.
aysedilara Mirac_21032019 Ben de öyle düşünmüştüm ama bir taraftan da normal montla bacakları üşür mü diye endişeliyim😕
Mirac_21032019 aysedilara usumez cnm ona gore giydirirsin icini.Astronot mont gercekten coj kullanissiz oluyo bosuna duruyo dolapta bizim
Asyaglck aysedilara ben kızım 1 yaşındayken 2 yaş almıştım tam oldu astronotta ama çok zor her yerde giydir cıkar zor oluyor sürekli kullanamazsın. Hem kısa hem astronot almıstım gittiğim yere göre giydirdim
Eminos aysedilara zaten ya sizde araba vardir yada bebek arabaniz vardir kesinlikle astronot ben cok memnun kaldim hediye gelmisti bize ama kucuk alma 12-18 falan alabilirsin pancoydu galiba markasi bu senede giydiririm ben ayni montu gecen yil eller ayaklar montun icinde kaliyordu bu yil denedik disinda kaliyor soguk havalarda kesinlikle yani sadece onu kullandik biz
nikimikedi7 rabia22 kesinlikle zor oluyor.eğer açık havada çıkacaksanız altına kalın peluş ya da pılar altlardan alıp giydirebilirsiniz kısa montun altına.
adasaripapatya aysedilara kızıma astronot mont aldım şuan 9 aylık. Montu 12 ay olarak aldım giydirdiğimde tam oldu ama biraz büyük olsa daha iyi olur internetten sipariş etmiştim geri gönderip 18 ay olanını istedim bence astronot almak daha mantıklı en azından böyle küçükken daha yürüyemiyorken soğuktan tam anlamıyla koruduğunu düşünüyorum kısa alırsam bacakları üşüyebilirdi
aysedilara adasaripapatya bebek içinde rahat edebiliyor mu peki, altını değiştirirken filan zor oluyor mu sizin için
rabia22 aysedilara geçen sene arkadaşım almıştı 6-9 ay olan yeni doğduğunda gövdesi tam ayak ve kollar büyük içinde kalıyordu zaten pusette gidiyordu kısa montuyla ama bu sene yürür inşallah yaşına ve ona göre mont almalıyız Ocak’ta yaşına girecek henüz yürümüyor ama bacakları üşür diye astronot düşünüp rahat hareket edip yürüyemez diye de normal mont düşünüyorum kararsızım burda yorumları bekleyeyim bende 🙈
Eminos aysedilara valla siz bilirsiniz ben cok memnun kaldim iyiki de alinmis kisa mont vardi hic kullanmadik
adasaripapatya aysedilara içinde o kadar uzun süre durmuyor ki biyerden biyere giderken giydiriyorum oldu da acil değişilmesi gerekiyor giydirilmesi en fazla 2-3 dakika sürüyor ben zorlanmıyorum yani rahatlıkla kullanıyoruz 😊
Anne_6 aysedilara kışın zaten her gün dışarı çıkılmıyor. Kendi arabanız yoksa astronot alın. Arabanız varsa zaten her yere onunla gidersiniz. Kısa mont alın. Bacaklarına battaniye örtersiniz üşümez. Bizim arabamız yoktu astronot kullandık 1 yaşına kadar. Normal beden aldım LCWaikiki den. Çünkü dış giyim ona göre yapıyorlar. Giydirmesi de zor değil. İki bacak iki kol bitti 😃😃 ben rahat etmiştim. Hem beli açıldı mı üşüdü mü rüzgar aldı mi falan hiç düşünmeden gezdik. 👍🏻👍🏻
aysedilara Anne_6 Anladım canım Teşekkür ederim. Ama bizimki 2 ay sonra 1 yaşına girecek 1 yaşından sonra kullanışlı olur mu astronot mont