Merhabalar, bebeğim 4 aylık alnında ve kaşlarında aşırı kuruluk var sürekli kaşıma isteği oluyor ve yüzüne saldırıyor resmen gece gündüz. Doktora söylediğimde vücut losyonundan sürün dedi devam ederse krem yazarım ama geçmiyor. Bu durumu yaşayan var mı? Kendini uyandırıyor kaşıyarak 😓