Anneler rota alışı ne zaman yapılır? Duyduğuma göre 2. Ayın içerisinde yapılıyormuş bebeğim de 2. ayın içerisinde ama maddi durumumuzdan dolayı 3. Ayın ilk haftasında rota alacagız. 3. Ayda rota aşısı yaptıran oldu mu? Ve ilk doz yapıldıktan sorma 2. Doz ne zaman yapılıyor. Memnun kalan anneler paylaşabilir mi ? ☺️