Mehtapasell hayır tekrardan çalışabilir almıyorsunuz çünkü rapor bitiş tarihi itibariyle sizin artık çalışabileceğinize göre veriliyor. Ücreti de raporun bittiği ay hizmet dökümünüz (ayın 23 ünde verilen SGK hizmet dökümü) verildikten sonra SGK ekranına düşüyor. Eğer iş yerinizi arayıp sizin için e bildirgeden hesap fişi girmelerini söylerseniz ayın 23 ünü beklemenize gerek kalmaz. 170 i arayıp SGK ya İban numaranızı da tanımlatın ve PTT gitmeye gerek kalmadan banka hesabınıza yatırmalarını sağlayabilirsiniz.