Hanimlar bebegimin esyalarini 60 da yikiyorum haliyle bazilari cekiyor zaten hizli buyuyorlar dolayisiyla kiyafet yetistiremiyorum. Ama daha dusuk isida yikasam temizlenmiyor hissi oluyor bende. Yukselen burcum basak. Birazcik takinti var bu anlamda. 🙈 30 ile 40 ile yika yeter diyorlar ama olmuyor iste..sizce abartiyor muyum siz nasil yikiyorsunuz???