Benim oğlum da 3.5 aylık, uyku eğitimi için 4 aylık olması gerekiyormuş, çok isterim yerine koyup kendi kendine uyumasını, umarım nasip olur. Emzik vermeyi ben de denedim 1 aylıkken tutmadı hala da tutmuyor ne yaptıysam. Uyku eğitimi ben de vermek istiyorum ama hani düzenli bi uyku saati hala yok, gunduz uyur mesela ama saatleri belli değil değişiyor. O yüzden ben de sizin gibiyim kafam allak bullak :) bu konu hakkında tecrübeli anneler yardımcı olur diye düşünüyorum