seyhaann Çook normal. 3,5 aylık neredeyse oğlum yara yok ama hala hassasiyet var. Kıyafet falan değince acıyor. Bende 1,5-2 ay çatlaklarla uğraştım. Tabi şimdi rahat emzirebiliyorum oğlum da ağzını daha büyük açıyor kahverengi kısmı kavrıyor. Ağrı da olmuyor artık.☺️