Unknown Anlatabildiniz. Aslında ben onu şöyle düşündüm. Hamilelik sonrası aldığımız ilaçları bırakmak ve vücudun eski haline geri dönmesi hormanların düzelmesi vs sayılabilir şeyler etkiliyor olabilir. Emziriyorsak bi de alınan vitaminleri vücut otomatik onu süt olarak salgılıyor ondandır diye düşündüm 🥰